Nasze serwisy:

Jesteś tutaj > Informacje korporacyjne > Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: „Warto mieć marzenia”

Menu

Newsletter prasowy

Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: „Warto mieć marzenia”

Kampania reklamowa Leroy Merlin „Bohater Domu” doczekała się nowej odsłony. Już 27 kwietnia 2017 roku startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania. Filmy z serii „Bohater Domu” niosą pozytywne przesłanie. Zachęcają do zmian i inspirują wszystkich, którzy chcieliby mieszkać w wygodnym i pięknym własnym domu.

Bohaterami nowego filmu są Monika i Mariusz, którzy marzyli o własnym domu i postanowili go wybudować. „Sami nie wierzyliśmy, że to realne. Uwierzyliśmy dopiero gdy nasz plan zaczął nabierać kształtu.” – wspomina Monika. „Mieliśmy działkę i niewielkie oszczędności” – dodaje Mariusz.

Pełni wiary we własne siły rozpoczęli budowę domu. Spędzali długie godziny na placu budowy doglądając każdego szczegółu. Samodzielnie wykonali wiele prac budowlanych i wykończeniowych, przy okazji zdobywając nowe umiejętności. Ocieplili dom, ułożyli glazurę, wykończyli taras i kominek itd. Budowa rozpoczęła się w 2015 i trwała równo rok. W maju 2016 Bohaterowie wprowadzili się do nowego domu o powierzchni całkowitej 120 mkw.

boh1

Leroy Merlin zainteresował się pomysłem Moniki i Mariusza i zaproponował im udział w filmie. Tak stali się Bohaterami nowej historii. „Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania marzenia o własnym domu doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy opowiedzieć historię Moniki i Mariusza i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań i realizacji marzeń.” – wyjaśnia Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji Leroy Merlin Polska.

W trakcie produkcji powstały dwie wersje filmu przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz na Facebook’u.

boh2

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.

 

Klient: Leroy Merlin Polska

Agencja: Engine

Produkcja: Dynamo

Reżyser: Tomasz Okulicz

Operator obrazu: Krzysztof Wiśniewski

Scenograf: Jerzy Włodarczak

Kostiumograf: Anna Gościcka

Charakteryzacja: Anna Nobel-Nobielska

Muzyka: Tom Rosenthal (utwór Miffed)

Montaż: Janek Wierzbicki

Post-produkcja obrazu: Delapost Warsaw

Post-produkcja dźwięku: Rytmika

Zakup mediów offline: Starcom

Zakup mediów online: Mets

 

Link do filmu: https://youtu.be/e9CBZ8k8QEo

Adres strony: www.bohaterdomu.pl

Jesteś tutaj > Informacje korporacyjne > Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: „Warto mieć marzenia”

Ściągnij artykuł w formacie PDF Pobierz ten artykuł w formacie PDF

Kontakt dla mediów

Maksymilian Pawłowski

Menedżer Komunikacji Korporacyjnej

Maksymilian Pawłowski
Joanna Łozińska

PR Produktowy

Joanna Łozińska 660 414 102

Kontakt dla klientów

Dane teleadresowe

Leroy Merlin Polska Ul. Targowa 72 03-743 Warszawa Tel: + 48 22 528 58 00 Fax: +48 22 528 58 35 NIP: 113 00 89 950