Jak podnieść komfort człowieka w codziennym funkcjonowaniu, na przykład podczas zakupów? Co zrobić by mieć pozytywny wpływ na klientów i pracowników z nadwrażliwością dźwiękową? Leroy Merlin Polska wprowadza we wszystkich swoich sklepach „ciche godziny”, by zadbać o osoby, które chcą pracować i robić zakupy w spokoju.
„Ciche godziny” dwa razy w tygodniu
Sieć Leroy Merlin wprowadza to rozwiązanie we wszystkich sklepach w Polsce od 16 listopada, czyli w Międzynarodowy Dzień Tolerancji. „Ciche godziny” będą obowiązywały dwa razy w tygodniu:
- w poniedziałki od 18:00 do 20:00,
- w środy od 10:00 do 12:00.
Czas bez muzyki i komunikatów
Podczas „cichych godzin” w sklepach Leroy Merlin Polska nie będzie grała muzyka, ani nie będą emitowane komunikaty głosowe. W każdy poniedziałek po południu i każdą środę przed południem klienci zrobią zakupy przez dwie godziny w ciszy i spokoju. To także udogodnienie dla pracowników Leroy Merlin Polska z nadwrażliwością na dźwięki.
– „Ciche godziny” to inicjatywa Igora – naszego doradcy klienta ze sklepu w Katowicach, który zgłosił ten pomysł w ramach wewnętrznej akcji Zmień na Plus. Igor zaproponował rozwiązanie, które spotkało się z powszechną akceptacją w naszej firmie i cieszymy się, że możemy je wprowadzić we wszystkich naszych 78 sklepach właśnie dziś, w Dzień Tolerancji. To ukłon nie tylko w stronę klientów, którzy będą mogli w bardziej komfortowych warunkach robić zakupy w naszych sklepach, ale także naszych pracowników, dla których brak muzyki czy komunikatów głosowych umożliwi spokojniejszą pracę. – podkreśla Marta Jakowluk, dyrektorka zasobów ludzkich w Leroy Merlin Polska.
„Ciche godziny” – pozytywne doświadczenie klienta i pracownika
Leroy Merlin wprowadza „ciche godziny”, bez muzyki i komunikatów głosowych, w swoich sklepach w Międzynarodowy Dzień Tolerancji. Igor Błachnio, pracownik jednego z katowickich marketów, zaproponował to rozwiązanie w ramach programu inicjatywy pracowniczej „Zmień na plus”. Zostaje ono wprowadzone we wszystkich sklepach sieci w Polsce.
„Ciche godziny” łączą dbałość o ciągłą pracę nad pozytywnymi doświadczeniami klientów i pracowników. To jedno z działań na rzecz bezpiecznego, komfortowego środowiska pracy, ale i przestrzeni przyjaznej oraz bezpiecznej dla różnorodnych klientów. Inicjatywa ściśle wpisuje się więc w działania firmy w zakresie odpowiedzialności społecznej – kluczowego obok środowiska obszaru wyzwań ESG.
Zapraszamy do sklepów Leroy Merlin Polska na zakupy w ciszy i spokoju. W poniedziałki od 18:00 do 20:00 i w środy od 10:00 do 12:00.