W LEROY MERLIN ruszyła najważniejsza akcja handlowa roku pod nazwą Dni Bohatera Domu. To akcja inna niż wszystkie ze względu na większą liczbę promocji oraz przygotowane przez sklepy atrakcje dla klientów.

Bezpłatne porady, pokazy produktów, animacje dla dzieci, konkursy i licytacje produktów to tylko niektóre z długiej listy atrakcji, jakie na Dni Bohatera Domu przygotowały sklepy LEROY MERLIN. Każdy z 43 marketów opracował własny program wydarzeń próbując zaskoczyć klientów nowymi pomysłami i atrakcjami. Szczegóły na temat planowanych akcji dostępne są bezpośrednio w sklepach oraz na stronie internetowej www.leroymerlin.pl, gdzie po wybraniu lokalizacji ukazuje się informacja o atrakcjach przygotowanych przez dany sklep.

Dni Bohatera Domu to moc atrakcji cenowych. Skala produktów objętych obniżką jest szersza niż w przypadku standardowej akcji handlowej, a oferta ma charakter przekrojowy. Niższą cenę otrzymały produkty z kategorii budowlanych, hydraulicznych, sanitarnych i łazienkowych, dekoracji, a także podłogi, narzędzia, lampy i artykuły ogrodnicze. W sumie na czas akcji specjalną cenę otrzymało 86 produktów oferowanych w marketach.

Z okazji Dni Bohatera Domów ceny po obniżce otrzymały również wybrane produkty oferowane w sprzedaży internetowej. Dla osób aktywnych w sieci LEROY MERLIN przygotowała jeszcze jedną atrakcję. To gra zręcznościowa na Facebooku (fanpage: Kocham Ogród oraz Dom z Pomysłem) z cennymi nagrodami. Każdego dnia przez okres trwania akcji handlowej osoba, która uzyska najlepszy otrzyma bon na kwotę 500 zł do zrealizowania w sklepie LEROY MERLIN. Osoby z drugim i trzecim wynikiem zostaną nagrodzone pendrive’ami, a kolejne aż do miejsca 10-tego koszulkami.

Dni Bohatera Domu to akcja handlowa inna niż wszystkie ze względu na towarzyszącą zakupom atmosferę. Tworzą ją pracownicy sklepów. W Dni Bohatera Domu dekorują sklep według własnego pomysłu. Sami także się przebierają. To jedyny czas, kiedy doradców handlowych można spotkać ubranych w stroje piratów, lekarzy, żołnierzy czy piłkarzy.

Luźny i zabawny klimat jest formą podziękowania za zakupy w LEROY MERLIN. Jest również wolą tworzenia bliższych relacji z klientami poprzez pokazanie innego, bardziej ludzkiego oblicza handlu – mówi Christophe Dubus, dyrektor generalny LEROY MERLIN Polska.

Dni Bohatera Domu potrwają od 8 do 18 listopada 2012 r.