LEROY MERLIN Polska inwestuje w rynek internetowy. W kwietniu zakupiła od grupy Allegro internetowy serwis oferia.pl, który ułatwia poszukiwanie fachowców na rynku. W ten sposób LEROY MERLIN chce ułatwić klientom budowę i remont mieszkania, oferując usługi i zakupy na każdym poziomie tego procesu.

LEROY MERLIN Polska jest pierwszym na rynku graczem w branży budowlano-dekoracyjnej (DIY) w Polsce, który koncentruje swoje działania również w Internecie. Sklep www.leroymerlin.pl oferuje już ponad 50.000 produktów, które można kupić nie wychodząc z domu. Teraz proponuje swoim klientom łatwy dostęp do znalezienia wykonawców usług budowlanych i remontowych. W tym celu zakupiła internetowy serwis oferia.pl, w którym szybko, łatwo i bez żadnych kosztów można zlecić wykonanie pracy, zadania, czy projektu.

Misją LEROY MERLIN jest wspieranie klientów w realizacji marzeń o wspaniale zbudowanym i urządzonym domu, mieszkaniu oraz ogrodzie. Zaczęliśmy od zagwarantowania dużego wyboru produktów w najlepszych cenach, dodaliśmy serwis www.leroymerlin.pl, gdzie można również znaleźć inspiracje i porady. Teraz przyszedł czas na pomoc w realizacji projektu – to jest szybkim znalezieniu wykonawcy lub zlecenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na zakup serwisu oferia.pl. Rozwijanie nowoczesnych elektronicznych sposobów kontaktu z klientami jest dla LEROY MERLIN jednym z priorytetów. Jeszcze w tym roku zaprezentujemy naszym klientom kilka innowacyjnych rozwiązań ułatwiających poszukiwanie inspiracji urządzania domu i zakupy przez Internet – mówi Jarosław Truchel Dyrektor Marketingu oraz Centrali Zakupów i Supply Chain LEROY MERLIN Polska.

Serwis oferia.pl informuje wykonawców z wybranej branży i rejonu geograficznego o każdym nowym zleceniu. Wystarczy, że internauta opisze, co chciałby zlecić, a wykonawcy zgłoszą się do niego, proponując konkurencyjne warunki realizacji zlecenia. Dzięki temu każdy może wybrać najlepszą z ofert dopasowaną, indywidualnie do potrzeb – i to wszystko bez opłat!

Oferia gwarantuje darmowy dostęp do codziennie aktualizowanej bazy zleceń z wszystkich kategorii branżowych. Wystarczy, zalogować się w serwisie i określić zakres działania, a pracownicy serwisu zadbają o to, aby każdy otrzymywał powiadomienia o interesujących go zleceniach bezpośrednio na skrzynkę mailową.

Od początku maja LEROY MERLIN przejmuje całkowite zarządzanie serwisem.