LEROY MERLIN promuje Kartę podarunkową na prezent dla babci i dziadka z okazji ich święta. Wprowadzona w grudniu usługa cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Do tej pory sklepy LEROY MERLIN sprzedały 620 karty.
21 stycznia 2013 r. LEROY MERLIN przeprowadzi akcję mailingową, adresowaną do klientów Programu lojalnościowego DOM. Celem akcji jest promocja Karty podarunkowej jako prezentu dla babci i dziadka z okazji ich święta. Mail z propozycją obdarowania babci i dziadka Kartą podarunkową trafi na skrzynki 98 tys. klientów. Dodatkowo w sklepach w Dzień Babci i Dzień Dziadka emitowany będzie spot promujący Kartę na prezent.
Karta podarunkowa to magnetyczna karta na okaziciela, która uprawnia do płacenia za zakupy w sklepach LEROY MERLIN. Karta pozwala na jednorazowe naładowanie kwotą od 50 do 1000 zł i jest ważna przez okres 12 miesięcy. Wprowadzona w grudniu usługa spotkała się z pozytywną reakcją klientów. Do rąk klientów trafiły 620 karty na łączną kwotę naładowania 140 tys. zł. Do tej pory kasy zarejestrowały 260 transakcji z użyciem Karty podarunkowej.