Kampania rekrutacyjna Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!” zdobyła nagrodę główną w konkursie EB Stars w kategorii Kampania Employer Branding 2018.

W konkursie EB Stars, organizowanym przez Employer Branding Institute, przyznawane są nagrody za najlepsze działania w zakresie Employer Brandingu. Konkurs odbył się już po raz dziesiąty. W tym roku we wszystkich kategoriach zostało zgłoszonych aż 78 projektów, opracowanych przez ponad 50 firm. Do konkursu stanęły zarówno największe, jak i mniejsze firmy.

W tym roku uczestnicy stanęli w szranki w siedmiu kategoriach: Najlepszej Kampanii EB z budżetem do 100 tysięcy złotych i poniżej 100 tysięcy złotych, Najlepszych Wewnętrznych Inicjatyw Employer Branding, Najlepszym Video, Najlepszych Działaniach Online (w tym Digital), Najlepszej Kampanii Candidate Experience, Najlepszej Stronie Kariery oraz Najlepszych Wydarzeniach i Akcjach Rekrutacyjnych Offline. Komisja przyznała także specjalną Nagrodę Jury projektowi, który szczególnie wyróżnił się i zasłużył na uznanie.

Leroy Merlin dostało główną nagrodę w kategorii najlepsza kampania pow. 100 tysięcy złotych za kampanię „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!”. – Bardzo cieszymy się z tej nagrody. Jest ona ukoronowaniem naszej wielomiesięcznej pracy. Nie udałoby się jej zrealizować bez zaangażowania naszych pracowników ze sklepów i centrali. To była praca zespołowa, którą można porównać do gry w drużynie piłkarskiej, która jest motywem przewodnim naszej kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!”  – komentuje Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kampania z udziałem pracowników Leroy Merlin wystartowała w marcu bieżącego roku. Jest ona pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zgodnie z obecnymi trendami jest to kampania 360 stopni, która, poza standardowymi działaniami, wykorzystuje także reklamę radiową, mobilną, video i media społecznościowe.

Kampania została zrealizowana we współpracy z firmą HRK.

Więcej informacji:

Maksymilian Pawłowski, mpawlowski@leroymerlin.pl
Emilia Pedrycz, epedrycz@leroymerlin.pl