21 listopada poznaliśmy laureatów trzeciej edycji konkursu dla pracodawców – Siła Przyciągania. Wśród nagrodzonych Leroy Merlin z wyróżnieniem w kategorii „Najlepsza kampania Employer Branding”. Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych przedsięwzięć, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Inicjatywa przez to promuje najlepsze praktyki z obszaru Employer Branding i wyróżniania firmy, które najlepiej wdrażają pracowników i dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
To niezwykle ważne w dzisiejszych czasach, gdzie nie tylko liczą się warunki zatrudnienia a być może nawet bardziej warunki do rozwoju. Firmy coraz bardziej zdają sobie sprawę, że inwestycje w talenty są tak samo ważne jak model biznesowy, strategia rozwoju czy wizerunek.
W trzeciej edycji konkursu udział wzięły 52 firmy, które przysłały łącznie 106 prezentacji.
Leroy Merlin zostało wyróżnione za kampanię rekrutacyjną „Dołącz do najlepszego zespołu Leroy Merlin!”. Kampania 360 stopni wystartowała w marcu bieżącego roku. Zgodnie z obecnymi trendami jest to kampania, która, poza standardowymi działaniami, wykorzystuje także reklamę radiową, mobilną, video i media społecznościowe. Jest to jedyna na rynku kampania oparta o motyw sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. We wszystkich materiałach występują pracownicy Leroy Merlin reprezentujący różne zawody od Doradcy Klienta, Kasjera, Magazyniera.
— Chcieliśmy pokazać, że praca w naszej firmie jest jak gra w wyjątkowej, zgranej drużynie — mówi Maksymilian Pawłowski, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Leroy Merlin Polska.
Organizatorem konkursu Siła Przyciągania jest „Puls Biznesu”, partnerem strategicznym Work Service a partnerem merytorycznym PwC.
Więcej informacji:
Maksymialian Pawłowski – mpawlowski@leroymerlin.pl
Emilia Pedrycz – epedrycz@leroymerlin.pl