W tegorocznej edycji Plebiscytu Popularności Produktu Złoty Laur Klienta 2013 LEROY MERLIN zdobył pierwsze miejsce w kategorii sieci marketów budowlano – dekoracyjnych.
Od lat staramy się być jak najbliżej klientów, słuchać ich opinii i wdrażać oparte o nie rozwiązania. Odwiedzamy klientów w domach, organizujemy spotkania relacyjne i rady klientów. Taki bliski kontakt z klientami i wyczulenie na ich potrzeby to według nas naturalny sposób współpracy we współczesnym świecie. Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. Przyznanie nam nagrody Laur Klienta pokazuje, że nasze ciągłe starania, by zawsze zapewniać najwyższy poziom obsługi przynoszą wyniki. Inwestujemy w podnoszenie kwalifikacji pracowników. Wiemy bowiem, że to od ich wiedzy i umiejętności zależy, jak dobrze doradzą w wyborze odpowiedniego do potrzeb klienta produktu –mówi Christoph Dubus prezes LEROY MERLIN Polska.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. W konkursie mającym charakter sondy opinii nabywców udział biorą produkty i usługi ogólnodostępne na polskim rynku. Organizator konkursu poprzez zebranie głosów respondentów wskazujących na najlepsze ich zdaniem produkty/ usługi w danej kategorii wyłania zwycięzców poszczególnych kategorii. Zbieranie opinii konsumentów odbywa się poprzez ankietowanie telefoniczne, bezpośrednie oraz drogą elektroniczną.
Produkty i usługi podzielone są na branże. W każdej branży istnieje podział na kategorie produktów i usług podobnych lub zbliżonych.
W tym roku LEROY MERLIN otrzymał najwięcej pozytywnych ocen klientów w swojej kategorii -marketów budowlano-dekoracyjnych. Tym samym zdobył złoty Laur Klienta 2013.
Wyróżnienie, w formie Lauru Klienta 2013 to dla nas wielki zaszczyt i radość. Pokazuje, że klienci doceniają nasze zaangażowanie, kreatywność, wysiłek, naszą codzienną pracę. Ogromnie cieszy nas fakt, że to właśnie nas – LEROY MERLIN, Klienci uznali za najlepszy sklep w kategorii market budowlano – dekoracyjny. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w tej kategorii – dodaje Christoph Dubus.