Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania. W ten sposób poprzez obecność w popularnych programach Kanału Sportowego Leroy Merlin chce wspólnie z kibicami dopingować naszą kadrę, jak również informować ich o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału.

Wzmacnianie sportowego ducha

Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje. – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje: – Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach, a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice i często też aktywni sportowcy – amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji – to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym.

Jesteśmy zadowoleni, że kolejna uznana marka dostrzega korzyści i potencjał współpracy z Kanałem Sportowym. Kibice coraz częściej stawiają na konsumpcję treści sportowych w Internecie, a tutaj Kanał Sportowy jest zdecydowanym liderem i wyznacza trendy. Cieszymy się, że wiele marek to dostrzega i wybiera nas jako partnera, który jest gwarantem dobrej i efektywnej współpracy – mówi Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki. Marka Leroy Merlin w oczywisty sposób łączy się z Kanałem Sportowym, nie tylko ze względu na wspieranie naszej reprezentacji Polski w piłce nożnej ale również dlatego, że nasi fani to w dużej mierze mężczyźni, którzy są w grupie docelowej naszego partnera.

 

Reklamodawcy wierzą w nowe media

Kanał Sportowy, z 728 tysiącami subskrybentów, ponad 3 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i 23 milionami wyświetleń w grudniu 2021 r., stał się dowodem na zachodzące zmiany w mediach sportowych. Kanał na YouTube w dzisiejszych czasach może przy zapewnieniu wysokiej jakości treści generować zasięgi lepsze od tradycyjnych telewizji, precyzyjnie docierając do fanów sportu. Tę zmianę rynkową dostrzega także Leroy Merlin.

Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa do końca roku. W ramach partnerstwa marka będzie stale obecna we flagowych formatach dotyczących piłkarskiej reprezentacji Polski i futbolu reprezentacyjnego. W planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.

Leroy Merlin Polska

Obecnie w Polsce znajduje się 75 sklepów wielkopowierzchniowych w 50 miastach. Leroy Merlin współpracuje z ok. 600 polskimi producentami. Są wśród nich zarówno znane, wiodące polskie marki jak i niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa dostarczające specjalistyczne produkty. Co roku polskie sklepy Leroy Merlin odwiedza ok. 35 milionów klientów, a więc można założyć, że w każdym polskim domu znajduje się przynajmniej jeden produkt kupiony w Leroy Merlin.

Leroy Merlin wspiera swoich klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu; od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie po specjalistyczne usługi. Oferuje produkty budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne, do wyposażenia domu i ogrodu.

Nadrzędną zasadą firmy jest przyczynianie się do polepszenia warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia w domu. W myśl tej filozofii działania w sklepach Leroy Merlin każdy znajdzie produkty i usługi dopasowane do swoich indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zasobności portfela.

Oferta sklepów Leroy Merlin to około 100 000 produktów w 5 kategoriach:

  • Budowa: materiały budowlane i wykończeniowe;
  • Technika: narzędzia, klimatyzacja, ogrzewanie, elektryczność;
  • Projekt: wszystko co niezbędne do wykończenia domu wewnątrz;
  • Dekoracje: lampy, tkaniny, dywany, oświetlenie, artykuły dekoracyjne;
  • Ogród: rośliny, meble i akcesoria ogrodowe, narzędzie itp.

Leroy Merlin Polska w liczbach:

  • Sieć sprzedaży to 75 sklepów stacjonarnych w 50 polskich miastach oraz dynamicznie rozwijający się sklep internetowy www.leroymerlin.pl;
  • W firmie pracuje ponad 13 000 pracowników;
  • Sklepy Leroy Merlin odwiedza ponad 35 000 000 klientów rocznie;
  • Leroy Merlin, za pośrednictwem Centrali Zakupów, eksportuje produkty do 47 krajów na całym świecie.

Po dodatkowe informacje zapraszamy do kontaktu:

Joanna Łozińska, e-mail: jlozinska@leroymerlin.pl