W sierpniu 2016 roku LEROY MERLIN Polska został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska pomiędzy LEROY MERLIN Polska a Polskim Związkiem Piłki Nożnej obowiązuje przez dwa lata. Uroczystość podpisania umowy odbyła się w dniu 10 sierpnia 2016 roku w niecodziennym otoczeniu – w sklepie LEROY MERLIN Targówek w Warszawie. Świadkami byli licznie zgromadzeni, uradowani pracownicy i klienci LEROY MERLIN.

„Z dumą wspieramy Reprezentację Polski w piłce nożnej w drodze do sukcesów. LEROY MERLIN i jego pracownicy pragną pozytywnie wpływać na otoczenie, w którym funkcjonujemy, nie tylko poprzez naszą działalność biznesową ale także społeczną. Dlatego wspieramy ważne społeczne idee; to czym pasjonują się ludzie odwiedzający również nasze sklepy, a do takich należy, niewątpliwie, rywalizacja sportowa. W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty. Nasi pracownicy pierwsi dowiedzieli się o podpisaniu umowy z PZPN-em. Przyjęli ją z gorącą owacją. Okazało się, że są wśród nas nie tylko kibice, ale też piłkarze. Głęboko wierzymy, że nasza narodowa drużyna dostarczy nam wielu pozytywnych emocji i dotrze na sam szczyt – znajdzie się wśród zwycięskich drużyn na Mundialu 2018”. – powiedział Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu LEROY MERLIN Polska po podpisaniu umowy.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez LEROY MERLIN, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata.” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych LEROY MERLIN jest obecna w Polsce od 20 lat. Obecnie zatrudnia ponad 9000 pracowników, współpracuje z ok. 600 polskimi producentami. Sklepy LEROY MERLIN znajdują się w 34 polskich miastach. Co roku odwiedza je ok. 30 milionów klientów.

LEROY MERLIN w Polsce i na świecie

Historia LEROY MERLIN zaczęła się przed prawie 100 laty. W 1923 roku młode małżeństwo Adolf Leroy i Róża Merlin otworzyli niewielki sklep „Stock Americains” w miejscowości Noeux-les-Mines w północnej Francji, w którym sprzedawali przedmioty pochodzące z amerykańskiego demobilu. Zachęceni powodzeniem przedsięwzięcia rozszerzyli asortyment o materiały budowlane i meble – produkty bardzo potrzebne w zniszczonej po I wojnie światowej Francji. W 1960 roku firma zmieniła nazwę na LEROY MERLIN, wprowadziła wiele nowych rozwiązań sprzedażowych m.in. bezpłatną dostawę zakupów do domów klientów. Od tego momentu rozpoczyna się dynamiczny rozwój sieci sklepów najpierw we Francji, a potem w Europie. Obecnie LEROY MERLIN ma ponad 400 sklepów w 12 krajach na całym świecie.

Historia LEROY MERLIN w Polsce rozpoczęła się w 1996 roku, wraz z otwarciem pierwszego sklepu spod znaku zielonego daszka w Piasecznie koło Warszawy. Obecnie w Polsce znajdują się 52 sklepy w 34 miastach. LEROY MERLIN współpracuje z ok. 600 polskimi producentami. Są wśród nich zarówno znane, wiodące polskie marki jak i niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa dostarczające specjalistyczne produkty. Co roku polskie sklepy LEROY MERLIN odwiedza ok. 30 mln klientów, a więc można założyć, że w każdym polskim domu znajduje się przynajmniej jeden produkt kupiony w LEROY MERLIN.

LEROY MERLIN wspiera swoich klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu; od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie po specjalistyczne usługi. Oferuje produkty budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne, do wyposażenia domu i ogrodu. Nadrzędną zasadą firmy jest przyczynianie się do polepszenia warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia w domu. W myśl tej filozofii działania w sklepach LEROY MERLIN każdy znajdzie produkty i usługi dopasowane do swoich indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zasobności portfela.

Oferta sklepów LEROY MERLIN to około 100.000 produktów w 5 kategoriach:

  • Budowa : materiały budowlane i wykończeniowe;
  • Technika: narzędzia, klimatyzacja, ogrzewanie, elektryczność;
  • Projekt: wszystko co niezbędne do wykończenia domu wewnątrz;
  • Dekoracje: lampy, tkaniny, dywany, oświetlenie, artykuły dekoracyjne;
  • Ogród: rośliny, meble i akcesoria ogrodowe, narzędzie itp.

 

Dodatkowe informacje i zdjęcia wysokiej rozdzielczości:

Joanna Łozińska, LEROY MERLIN Polska, Public Relations

jlozinska@leroymerlin.pl; +48 660 41 41 02

_MG_0696_MG_0607_MG_0871