Dwójka młodych ludzi Marta i Adam oraz ich dwie małe, urocze córeczki stanęli przed pozornie trudnym wyzwaniem. Rodzice pragnęli odzyskać dla siebie sypialnię – noc w noc okupowaną przez dziewczynki i ich pluszaki. Córeczki nie chciały o tym słyszeć. Pewnego dnia rodzice uznali, że nadeszła pora by zakończyć wędrówki córek do małżeńskiej sypialni. Trzeba było użyć fortelu i sprytnym sposobem nakłonić dzieci do przeprowadzki. Potrzebne było rozwiązanie bardziej atrakcyjne niż łóżko rodziców.

Tak zaczyna się nowy film z serii Bohater Domu. Kolejna historia z życia wzięta, która pokazuje prawdziwe problemy i sposoby ich rozwiązania. Inspiruje do podejmowania odważnych wyzwań i realizacji marzeń. Wszystkie filmy z serii Bohater Domu zachęcają do zmian, tak aby dom stał się wygodny, ładny i funkcjonalny dla wszystkich domowników. Emisja nowego filmu od 19 sierpnia 2017 w telewizji i internecie.

„Postanowiliśmy zaangażować dziewczynki do pomocy i spełnić ich marzenia o własnym pokoju jak z bajki.” – wspomina Marta – „I to był strzał w dziesiątkę.” Rodzice wymyśli koncepcję aranżacji pokoju. Córki dzielnie im pomagały. Mama moderowała pomysły dziewczynek, a tata własnoręcznie zrealizował cały projekt; poczynając od budowy mebli po malowanie. I tak niewielki pokoik zamienił się w bajkową przestrzeń, całą w ulubionym różowym kolorze, pełną dziewczęcych dekoracji i ozdób, a przy tym praktyczną i funkcjonalną. Z domkiem do spania zamiast łóżka, sprytnymi schowkami i nieodzownym domkiem dla lalek. Nie zabrakło nawet huśtawki. Wszystko na 13 m2. Dziewczynki nie mogły doczekać się przeprowadzki i bez żalu opuściły sypialnię rodziców.

Leroy Merlin docenił sprytne rozwiązanie domowego problemu i zaprosił Martę i Adama do współpracy. Tak powstała nowa historia z cyklu Bohater Domu. „Kreatywne i pomysłowe rozwiązanie problemu trapiącego wielu rodziców doskonale wpisuje się w ideę domowego bohaterstwa, które Leroy Merlin konsekwentnie promuje i wspiera. W kampanii Bohater Domu oddajemy głos naszym klientom, podpatrujemy ich pomysły, staramy się je propagować. Zachęcamy w ten sposób do podejmowania wyzwań i przede wszystkim realizacji marzeń” – wyjaśnia Anna Paszt, dyrektor marketingu Leroy Merlin Polska.

W trakcie produkcji powstały dwie wersje filmu przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz wersja przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz na Facebook’u.

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem, modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.

Link do filmu: https://youtu.be/kKt7vX2URRQ

Klient: Leroy Merlin Polska

Agencja: Engine

Produkcja: Dynamo

Reżyser: Tomasz Okulicz

Operator obrazu: Krzysztof Wiśniewski

Scenograf: Edyta Słowik

Kostiumograf: Anna Gościcka

Charakteryzacja: Anna Nobel-Nobielska

Muzyka: Jimi Ashmore, Tom Cook (Hot Shot)

Montaż: Janek Wierzbicki

Post-produkcja obrazu: Delapost Warsaw

Post-produkcja dźwięku: Rytmika

Zakup mediów offline: Starcom

Zakup mediów online: Mets

Adres strony: www.bohaterdomu.pl