Kampania reklamowa LEROY MERLIN „Bohater Domu” doczekała się nowej odsłony. Już 27 kwietnia 2017 roku startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania. Filmy z serii „Bohater Domu” niosą pozytywne przesłanie. Zachęcają do zmian i inspirują wszystkich, którzy chcieliby mieszkać w wygodnym i pięknym własnym domu.
Bohaterami nowego filmu są Monika i Mariusz, którzy marzyli o własnym domu i postanowili go wybudować. „Sami nie wierzyliśmy, że to realne. Uwierzyliśmy dopiero gdy nasz plan zaczął nabierać kształtu.” – wspomina Monika. „Mieliśmy działkę i niewielkie oszczędności” – dodaje Mariusz.
Pełni wiary we własne siły rozpoczęli budowę domu. Spędzali długie godziny na placu budowy doglądając każdego szczegółu. Samodzielnie wykonali wiele prac budowlanych i wykończeniowych, przy okazji zdobywając nowe umiejętności. Ocieplili dom, ułożyli glazurę, wykończyli taras i kominek itd. Budowa rozpoczęła się w 2015 i trwała równo rok. W maju 2016 Bohaterowie wprowadzili się do nowego domu o powierzchni całkowitej 120 mkw.
LEROY MERLIN zainteresował się pomysłem Moniki i Mariusza i zaproponował im udział w filmie. Tak stali się Bohaterami nowej historii. „Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania marzenia o własnym domu doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy opowiedzieć historię Moniki i Mariusza i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań i realizacji marzeń.” – wyjaśnia Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji LEROY MERLIN Polska.
W trakcie produkcji powstały dwie wersje filmu przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale LEROY MERLIN Polska na YouTube oraz na Facebook’u.
Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów LEROY MERLIN związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.
Klient: LEROY MERLIN Polska
Agencja: Engine
Produkcja: Dynamo
Reżyser: Tomasz Okulicz
Operator obrazu: Krzysztof Wiśniewski
Scenograf: Jerzy Włodarczak
Kostiumograf: Anna Gościcka
Charakteryzacja: Anna Nobel-Nobielska
Muzyka: Tom Rosenthal (utwór Miffed)
Montaż: Janek Wierzbicki
Post-produkcja obrazu: Delapost Warsaw
Post-produkcja dźwięku: Rytmika
Zakup mediów offline: Starcom
Zakup mediów online: Mets
Link do filmu: https://youtu.be/e9CBZ8k8QEo
Adres strony: www.bohaterdomu.pl