Od wtorku, tj. 8 maja 2012 r. klienci mogą korzystać z nowej strony internetowej LEROY MERLIN. Najważniejsza zmiana dotyczy rozszerzenia funkcjonalności witryny o możliwość dokonania zakupów.

Oferta produktów dostępnych za pośrednictwem strony www.leroymerlin.pl to ponad 3 tys. pozycji. Ceny produktów są zgodne z tymi, jakie obowiązują w sklepach sieci LEROY MERLIN. Czas realizacji zamówienia, mierzony od chwili dokonania zakupu wynosi obecnie 48 godzin. W przypadku niektórych towarów okres oczekiwania może jednak się wydłużyć do 72 godzin. Koszt przesyłki standardowej do 31,5 kg wynosi 19 zł brutto. LEROY MERLIN stopniowo będzie poszerzała wachlarz produktów dostępnych na nowej stronie internetowej, tak by docelowo pod koniec roku znalazło się na niej ponad 40 tysięcy produktów. Pod względem wielkości asortymentu liczba ta odpowiadać będzie standardowej ofercie tradycyjnego sklepu spod znaku zielonego trójkąta. Regulamin zakupów online w LEROY MERLIN znajduje się w sekcji pt. Zakupy online.

Start nowej witryny rozszerzonej o możliwość dokonania zakupów oznacza, że LEROY MERLIN zyskuje nowy kanał sprzedaży, jakim jest e-commerce.

– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju nowych form sprzedaży. U podstaw tej strategii leży idea multikanałowości. Zakłada ona wykorzystywanie takich kanałów sprzedaży i komunikacji, które zapewnią naszym klientom najwyższy komfort w kontaktach z LEROY MERLIN – mówi Jarosław Truchel, Dyrektor Marketingu, Centrali Zakupów i Supply Chain w LEROY MERLIN, odpowiedzialny za uruchomienie e-commerce.

Nowa strona internetowa to zmiana szaty graficznej oraz rozwiązań w zakresie prezentacji produktów. Podział asortymentu na stronie przebiega według podziału na światy – budowy, techniki, projektu, dekoracji, ogrodu. Kluczem podziału jest przeznaczenie projektowe produktów, np. masa tynkowa to świat budowy ze względu na wykorzystanie w projektach o charakterze budowlanym. Każdy z produktów prezentowany na stronie został szczegółowo opisany z podaniem najważniejszych parametrów. Dodatkowo przy produkcie widoczne są dodatkowe akcesoria oraz inne produkty powiązane. Nowością jest możliwość zamieszczania ocen i komentarzy na temat produktów. Przy każdym produkcie znajduje się ikona o nazwie „Porady”, po kliknięciu której użytkownik odsyłany jest do miejsca, gdzie znajdują się wskazówki, pomagające w dokonaniu właściwego wyboru. Nowa strona podobnie jak poprzedniczka zawiera wideo porady, zakładkę poświęcona magazynowi wnętrzarskiemu „Dom z pomysłem”, forum dyskusyjne oraz fotoforum. Na stronie znajdują się także linki do portalu społecznościowego facebooku, na którym LEROY MERLIN prowadzi, przy współudziale internatów fanpage „Kocham ogród” oraz „Dom z pomysłem”.

Nowa strona internetowa powstała przy wsparciu dwóch partnerów zewnętrznych – agencji K2 oraz Contium. Pierwsza z nich odpowiedzialna była za zaprojektowanie i stworzenie strony internetowej. Rolą firmy Contium było dostarczenie rozwiązań teleinformatycznych na potrzeby uruchomienia sprzedaży przez Internet.

Więcej informacji udziela:

Kacper Chudzikiewicz

Rzecznik Prasowy

kchudzikiewicz@leroymerlin.pl

tel. 22 528 58 00

Tel. kom. 502 526 974