18 listopada rusza kampania Leroy Merlin przygotowana specjalnie na Black Weeks. Akcja potrwa do 1 grudnia 2025 roku i będzie jedną z największych aktywacji marketingowych marki – zarówno pod względem skali komunikacji, jak i atrakcyjności oferty.

Tegoroczna edycja Black Weeks to dla Leroy Merlin strategiczny moment i okazja do pozyskania dużej liczby nowych klientów oraz wygenerowania dodatkowych obrotów. Marka przygotowała szeroko zakrojoną kampanię, która obejmuje zarówno ofertę handlową, jak i kompleksową obsługę klientów w każdym kanale – od sklepów stacjonarnych, przez e-commerce.

Zdążyć na Black Weeks: najlepsze ceny na rynku i aktywacje dla klubowiczów

Leroy Merlin w swojej kampanii podkreśla, że warto się spieszyć z zakupami, bo przygotowane promocje cenowe są bardzo atrakcyjne – sięgają nawet do 40%. W ramach Black Weeks można zyskać także pakiet dodatkowych benefitów dla członków Klubu DOM i PRO. Wśród nich znajdą się m.in.:

  • kredyt 0% (20 rat), z którego mogą skorzystać zarówno obecni klubowicze jak i nowi klienci, którzy przystąpią do klubów lojalnościowych DOM/PRO,
  • niestandardowe aktywacje klubowe – na start 200 zł zwrotu na kupon za każde wydane 1000 zł na panele podłogowe,
  • specjalne promocje w wybranych terminach na stronie internetowej np.:
    • dostawa za 1 grosz przy zakupach od 1000 zł,
    • 10% rabatu na drzwi wewnętrzne i ościeżnice od 1000 zł,
    • 15% rabatu na lampy wiszące od 500 zł,
    • 10% rabatu na zakupy od 700 zł w aplikacji.

Akcja ma charakter omnichannelowy – część promocji dostępna będzie jedynie w sklepach stacjonarnych, inne tylko online, a kluczowe oferty zostaną wyróżnione w gazetce online obowiązującej w dniach 18.11–01.12.2025 r.

„Przygotowując tę kampanię, myśleliśmy przede wszystkim o tym, by dać klientom realną wartość: mocne ceny, atrakcyjne benefity klubowe i konkretne korzyści w aplikacji. Jednocześnie dbamy o to, by całość była spójna, angażująca i zapadająca w pamięć. Black Friday to dla nas nie tylko silny moment sprzedażowy, ale również świetna okazja, by pokazać, że Leroy Merlin to marka, która naprawdę słucha klientów i odpowiada na ich oczekiwania.” – powiedziała Joanna Próchnicka, dyrektorka komunikacji marketingowej w Leroy Merlin Polska.

Silna, wielokanałowa kampania: TV, radio, digital, outdoor i social media

Leroy Merlin będzie intensywnie obecny w kluczowych kanałach komunikacji: w telewizji i radiu, a także na wiatach przystankowych w całej Polsce, w digitalu i social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube) oraz na największych portalach horyzontalnych i nośnikach OOH w wybranych lokalizacjach. W sklepach sieci klienci zobaczą plakaty i ekspozycje promujące HITy Black Week, a pracownicy będą wyróżnieni specjalnymi czapkami i przypinkami spójnymi z identyfikacją wizualną akcji.

Z okazji Black Weeks firma Leroy Merlin przygotowała również okolicznościowy, odświeżony design strony internetowej, który podkreśli wyjątkowy charakter wydarzenia i ułatwi nawigację po najważniejszych ofertach.