Dostęp do informacji o najnowszych promocjach w sklepach LEROY MERLIN zapewnia nowa aplikacja na urządzenia mobilne. Aplikacja nosi nazwę LEROY MERLIN i jest darmowa.

Informacje o promocjach zostały podzielone między działy tematyczne. Jest ich pięć o nazwach: budowa, technika, projekt, dekoracja, ogród. Ich nazwy odpowiadają podziałowi produktów na stronie internetowej leroymerlin.pl. Poszukując informacji o promocjach użytkownik urządzenia mobilnego wybiera dany dział, by po chwili ujrzeć zdjęcia produktów w promocyjnych cenach. Dopiero wybór produktu pokazuje prawdziwe możliwości aplikacji. Po pierwsze, oznaczony produkt można oznaczyć jako ulubiony, by przechować go w pamięci aplikacji. Po drugie, używając funkcji DOPASUJ produkt można wirtualnie przymierzyć do konkretnej przestrzeni. Aplikacja wykorzystuje aparat wbudowany w urządzenie, który dostarcza obraz wnętrza, w jaki można wkomponować produkt. Po trzecie, aplikacja wskazuje dział w sklepie, gdzie można odnaleźć produkt. Ponadto aplikacja daje możliwość szybkiego połączenia ze sklepem stacjonarnym, w którym produkt jest dostępny, a dzięki zintegrowaniu z Facebookiem umożliwia dzielenie się informacjami o produkcie.

Nowa aplikacja wpisuje się w strategię multikanałowej sprzedaży prowadzonej przez LEROY MERLIN. Priorytetem firmy jest stworzenia najwięcej okazji do dotarcia z informacją o ofercie do klienta i zachęcenie do zakupów. Krokiem milowym w realizacji strategii było uruchomienie w maju 2012 r. strony internetowej www.leorymerlin.pl, która daje możliwość zakupów online. W sierpniu tego roku pojawiała się jej wersja mobilna. Kolejnym krokiem było oddanie do użytku strony poświęconej dekoracjom dekoracje.leroymerlin.pl z aplikacją do tworzenia moodboardów. Witryna także umożliwia dokonanie zakupów za pośrednictwem sieci.