Na początku stycznia 2025 roku Leroy Merlin Polska wspólnie z ponad 130 dostawcami stworzyła przestrzeń szkoleniową w formie targów dla pracowników sieci sklepów. Wydarzenie o nazwie Spotkanie z produktem odbyło się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i zgromadziło ponad 3000 pracowników sieci oraz ponad 700 przedstawicieli partnerów biznesowych.

Tegoroczne, czwarte już targi produktowe, były największym wydarzeniem szkoleniowym organizowanym przez Leroy Merlin Polska. Odbyły się pod hasłem “Wiedza, Pasja, Inspiracja” i były okazją do budowania relacji, wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami Leroy Merlin Polska i dostawcami produktów, które można kupić w sklepach sieci.

Spotkanie z produktem 2025 w liczbach:

  • ponad 3000 uczestników z Leroy Merlin Polska, Bricomana oraz ADEO,
  • ponad 9000 mkw. powierzchni targowej,
  • ok. 45 000 produktów (w tym nowości spoza oferty Leroy Merlin Polska), praktycznych rozwiązań i inspiracji,
  • 140 stoisk dostawców, prezentujących szeroką gamę produktów i ich zastosowań,
  • 10 stoisk Leroy Merlin Polska z rozwiązaniami takimi jak: marki własne, ESG, Fundacja Leroy Merlin, Oszczędny Dom, marketplace.

Uczestnicy wydarzenia mieli okazję do nauki teoretycznej, a przede wszystkim praktycznej – była możliwość samodzielnego cięcia płytek, wiercenia, spawania, lutowania, zgrzewania czy testowania sprzętu AGD, toalet Smart, armatury i wielu innych innowacyjnych rozwiązań. Wszystko po to, aby pracownicy Leroy Merlin Polska mogli jeszcze lepiej poznać oferowane w sklepach sieci produkty i ich zastosowania, a także przetestować nowości na rynku.

Jak podkreśla Tomasz Waśkowiak, szef produktu, jeden z organizatorów Spotkania z produktem 2025:

– Przygotowanie tak dużego wydarzenia to ogromne wyzwanie dla zespołu Leroy Merlin Polska oraz partnerów biznesowych, ale widząc efekty, wiemy, że było warto! Szczególne podziękowania kierujemy do naszych dostawców oraz organizatorów z działu zakupów – bez was to spotkanie nie byłoby możliwe.

Materiały do pobrania: