Wir wyprzedaży – startuje nowa kampania reklamowa Leroy Merlin
2 sierpnia wystartowała najnowsza akcja promocyjna sieci Leroy Merlin Polska, której towarzyszy kampania reklamowa 360 stopni. Hasłem przewodnim akcji jest “Wir wyprzedaży”. Marka w ten sposób zachęca do zakupu w promocyjnej cenie do -70% ponad 1000 wybranych produktów ze swojego asortymentu. Przeceny potrwają do 22 sierpnia.
Promocja obejmuje produkty ze wszystkich grup, w tym meble ogrodowe, narzędzia, materiały wykończeniowe, oświetlenie. Przykładowo zestaw mebli ogrodowych został przeceniony z 1999 zł na 597 zł, a huśtawka dla dzieci “bocianie gniazdo” jest przeceniona z 155 zł na 55,99 zł.
– Kampania “Wir wyprzedaży” pokazuje radość z efektów zmian, jakie klient może wprowadzić w domu i ogrodzie dzięki udanym okazyjnym zakupom w naszych sklepach. Motyw “życie się kręci”, pojawiający się w przekazie, nie tylko nawiązuje do promocji – wskazuje też na stale zmieniającą się rzeczywistość. Chcemy towarzyszyć naszym klientom w tych zmianach i pomagać w czerpaniu radości z codziennych aktywności związanych z domem i ogrodem. Dzięki naszej promocyjnej ofercie każdy ma możliwość dokonać drobnych, prostych zmian i pełniej cieszyć się codziennością – mówi Joanna Próchnicka, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Leroy Merlin Polska.
Leroy Merlin niedawno świętował 27 lato obecności w Polsce. Marka zarządza siecią 78 marketów w piętnastu województwach.
Link do spotu TV: https://youtu.be/19oct-Q7_ck