Sklep internetowy LEROY MERLIN ma nową nazwę. Jest to Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Liczba produktów dostępnych do kupienia online zwiększyła się do 25 tysięcy pozycji.
LEROY MERLIN zmieniła nazwę sklepu internetowego na Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Niestandardowa nazwa ma wyróżnić e-sklep na rynku i przyciągnąć klientów. Nazwa powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu”. Hasło ma na celu zachęcenie do realizacji projektów dla domu, które zapewnią jego wykonawcy szacunek i uznanie bliskich.
Wraz z nową nazwą zmieniła się liczba produktów do kupienia online. Obecnie ofertę tworzy 25 tysięcy artykułów. Z chwilą uruchomienia sklepu, tj. 8 maja 2012 r. dostępnych było około trzech tysięcy produktów. Proces uzupełniania oferty o kolejne pozycje będzie kontynuowany i pod koniec roku w sprzedaży online będzie 40 tys. pozycji.
Od 28 maja do 6 czerwca 2012 r. potrwa kampania promująca Centrum Zaopatrzenia Bohaterów w mediach. Kampania zakłada wykorzystanie reklamy outdoorowej, reklamy w Internecie oraz reklamy prasowej. W przypadku prasy drukowanej reklama znajdzie na ostatniej stronie okładki Gazety Telewizyjnej w Gazecie Wyborczej. Największa aktywność będzie skierowana do Internetu. Reklamy pojawią się na stronach: Wirtualnej Polski, Naszej Klasy, Gazety.pl, Onetu i You Tube. Kampanię Centrum Zaopatrzenia Bohaterów, przygotowała agencja GOOD. Autorem wcześniejszej kreacji „Też bądź bohaterem w swoim domu” była agencja Brain.
Od 28 maja 2012 r. przez kolejne 14 dni w Centrum Zaopatrzenia Bohaterów potrwa kampania promocyjna, w trakcie której każdego dnia będzie można kupić trzy wybrane produkty w atrakcyjnych cenach.