Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny.
4 czerwca pojawiły się w mediach nowe spoty wizerunkowe poruszające zagadnienie termomodernizacji.
4 czerwca pojawiły się w mediach nowe spoty wizerunkowe poruszające zagadnienie termomodernizacji.
Ogrodnicza nowość dostępna wyłącznie w sklepach Leroy Merlin
Leroy Merlin Polska i Better Energy, spółka z branży energii odnawialnej, podpisały umowę PPA (Power Purchase...
Co symbolizują rośliny takie jak bazie, palmy, bukszpan i oliwka? Wyjaśniamy.
Każdy marzy o uroczystej atmosferze w Wielkanoc, jednak nie chcemy popadać w banał żółtych kurczaków i bukietu zwykłych...
W dniach 19-20 marca w Warszawie odbył się Polski Kongres Klimatyczny, jedna z najważniejszych tego typu konferencji w...
Przegląd narzędzi, gadżetów i chemii do sprzątania.
Wystartował nowy projekt z zakresu ESG.
Rusza premierowy cykl materiałów w programie Dzień Dobry TVN ''Sposób na wnętrze'', którego partnerem została sieć...
Nietuzinkowe i feministyczne pomysły na prezenty dla bliskich kobiet.
Jak stworzyć domową strefę relaksu i odcięcia od bodźców?
W I kwartale 2024 roku Leroy Merlin Polska zaprosi klientów do swojego pierwszego sklepu budowlano-dekoracyjnego w...
Od 1 lutego 2024 roku Leroy Merlin Polska wprowadza “ciche godziny” codziennie. To rozwiązanie nie tylko dla klientów,...