Uruchomiony pod koniec 2023 roku internetowy portal majsteria.pl ułatwia wyszukiwanie zleceń i nawiązywanie współpracy pomiędzy osobami poszukującymi wykonawców różnych prac, a fachowcami. Jako nowy projekt prowadzony przez Leroy Merlin Polska, ma za zadanie pomagać w realizacji remontów, czy poszukiwaniu wykonawców drobnych napraw. Oprócz usług z branży budowlano-remontowej, w Majsterii ogłaszać się mogą też usługodawcy z innych dziedzin, m.in. specjaliści IT. Trwa rekrutacja kolejnych fachowców, którzy chcieliby poinformować o swoich usługach w serwisie i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów.
Czym jest Majsteria?
Majsteria jest wygodnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w poszukiwaniu wykonawców i podwykonawców do różnych zadań, przede wszystkim w zakresie domowych napraw i remontów, ale nie tylko.
Zasady działania serwisu są proste – pozwalają w szybki i łatwy sposób dodać ogłoszenie (np. o potrzebie pomalowania pokoju). Po jego opublikowaniu, oferty od wykonawców sprofilowane pod względem lokalizacji, przychodzą do użytkownika serwisu, również w formie powiadomień e-mail. Dzięki temu można szybko znaleźć, porównać i wybrać najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb ofertę i łatwo trafić do wymarzonego wykonawcy.
Majsteria stawia na proste, transparentne zasady, oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z fachowcami, za pomocą czatu, czy telefonu. Jakość usług oferentów jest weryfikowana poprzez opinie i polecenia użytkowników serwisu. Liczba ogłoszeń, które poszukiwacze fachowców mogą zamieścić w Majsterii, jest nielimitowana. Zlecać można różnego rodzaju usługi, które podzielono na dwie kategorie: „budowlano-remontowe” i „pozostałe”, w których mieszczą się m.in. świadczenia z zakresu IT, czy marketingu.
Co Majsteria oferuje użytkownikom?
Dla fachowców Majsteria jest przede wszystkim agregatem zleceń, centrum kontaktowym z nowymi klientami, miejscem budowania portfolio i wzmacniania wizerunku godnego zaufania usługodawcy. Użytkownicy-wykonawcy zamieszczają w serwisie ogłoszenia o swoich usługach po założeniu konta. Korzystanie z serwisu jest możliwe w wersji darmowej, z ograniczonymi świadczeniami, oraz w wersji abonamentowej, co znacznie rozszerza zakres możliwych działań i pozwala na bardziej proaktywne poszukiwanie zleceń.
Ceny abonamentu są skonstruowane tak, by stanowić atrakcyjną ofertę w stosunku do konkurencji. Abonament nie kryje w sobie żadnych dodatkowych kosztów, a rozliczenie z subskrybentami odbywa się w bardzo prosty, przejrzysty sposób – bez systemu punktowego.
Usługi w ramach Majsterii można świadczyć jako firma, lub jako osoba prywatna.
Rekrutacja kolejnych fachowców
Majsteria wciąż rozbudowuje swoją bazę usługodawców, poszukując fachowców i profesjonalistów chętnych do dołączenia do serwisu. Leroy Merlin jest patronem merytorycznym serwisu i strażnikiem jego jakości – Majsteria swoją formą, regulaminem i sposobem komunikacji nawiązuje do wartości marki Leroy Merlin i jej najnowszej strategii komunikacji marketingowej, czyli idei ułatwiania, upraszczania, transparentności i przyjazności wobec klienta.