Już 14 września rozpoczynają się Dni Pasjonatów Domu, czyli setki hitów cenowych, zaskakujących promocji i innych atrakcji w sklepach Leroy Merlin. To znakomita okazja, aby przygotować się do sezonu jesienno-zimowego, dokończyć budowę, remont lub wdrożyć długo odkładane pomysły na zmiany w swoim domu. Dla Pasjonatów Domu szybka metamorfoza wnętrza jest teraz na wyciągnięcie ręki.

W dniach 14 września – 4 października we wszystkich sklepach Leroy Merlin w Polsce na klientów czekać będą oferty specjalne produktów dla domu i ogrodu, pakiet usług, takich jak projektowanie kuchni i łazienki oraz lubiane warsztaty “Zrób to sam”. Już w pierwszym dniu akcji wystartuje promocja do – 50% na wybrane produkty, a w każdą środę – 21 i 28 września odsłaniane będą kolejne akcje promocyjne.

Kampania Dni Pasjonatów Domu została zainspirowana przez popularny w mediach społecznościowych zabieg pokazujący szybkie metamorfozy wnętrz, tak zwany „magic snap”, któremu towarzyszy muzyka z utworu Queen “A kind of magic”. Motyw główny przewija się we wszystkich działaniach marki w tej akcji.

Dniom Pasjonatów Domu towarzyszyć będzie intensywna kampania 360 stopni: zaczynając od komunikacji POS w sklepach i dedykowanej gazetki z hitami cenowymi, poprzez kanał digital, social media (Facebook, Instagram, Pinterest), YouTube, współpracę z wiodącymi influencerami i radio, na największych stacjach TV kończąc. Pasjonaci Domów zaproszeni są również do wzięcia udziału w konkursach – radiowym, zorganizowany z Radiem RMF FM i w social mediach.

 

Konkursy, atrakcje i warsztaty dla Pasjonatów Domu

Leroy Merlin wraz z stacją RMF FM przygotowały konkurs dla wszystkich, których cieszą metamorfozy wnętrz. Do wygrania są karty podarunkowe o wartości 5000 zł dla trzech finalistów na zakupy w Leroy Merlin oraz nagrody dodatkowe dla wyróżnionych. Konkurs radiowy rusza w sobotę 17 września w stacji RMF FM.

Do wspólnej zabawy i dzielenia się swoimi pomysłami zaproszeni są również użytkownicy Instagrama. Aby wziąć udział w konkursie “Historie Pasjonatów Domu” trzeba będzie dodać na swoim profilu zdjęcie lub video przedstawiające wyjątkowe i kreatywne wnętrze swojego domu. Zdjęcie należy oznaczyć @leroymerlin oraz dodać hashtag #DlaPasjonatówDomu. Najbardziej kreatywni instagramersi zostaną nagrodzeni bonami o wartości 1000 zł i 200 zł na zakupy w Leroy Merlin.

Dni Pasjonatów Domu będą widoczne również na YouTube. Wiodący influencerzy przygotują serię filmów “Niskie ceny, duże efekty” w których pokażą jak zmienić swoje wnętrza za 200, 500 oraz 1000 zł. Filmami podzielą się na swoich kontach w mediach społecznościowych. W ten sposób chcą inspirować do błyskotliwych metamorfoz przy wykorzystaniu ograniczonego  budżetu.

Dla klientów, którzy właśnie planują remont łazienki chrapką będzie promocja – 20% na wszystkie produkty do łazienki ze zwrotem na kupon do wydania na kolejne zakupy w Leroy Merlin. Promocja jest przeznaczona dla Klubowiczów DOM i PRO i będzie trwać w dniach 14 – 20 września. Klienci, którzy nie dołączyli jeszcze do programów korzyści, mogą je aktywować podczas wizyty w sklepie lub za pośrednictwem strony http://www.leroymerlin.pl

Miłośnicy roślin z pewnością ucieszą się z warsztatów samodzielnego wykonania “zielonej ściany”. To jeden z najświeższych trendów ostatnich czasów, ściana roślin sprawia że wnętrze jest bardziej przytulne oraz wspiera zdrowy mikroklimat. Warsztaty odbędą się we wszystkich 76 sklepach sieci Leroy Merlin w Polsce. Dodatkowo w trakcie trwania akcji wszystkie rośliny i artykuły niezbędne do przygotowania własnej aranżacji będą objęte rabatem – 20%.

Spoty reklamowe:

Wszystkie informacje o akcji Dni Pasjonatów Domu są dostępne na www.leroymerlin.pl

Za kreację kampanii odpowiada Tomasz Okulicz, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo Film. Kampanię w kanałach digital prowadzi dom mediowy METs, a w social mediach VMLY&R. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada MediaCom Warszawa.