Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny.
4 czerwca pojawiły się w mediach nowe spoty wizerunkowe poruszające zagadnienie termomodernizacji.
4 czerwca pojawiły się w mediach nowe spoty wizerunkowe poruszające zagadnienie termomodernizacji.
Z okazji zbliżających się świąt Wielkanocy w sklepach LEROY MERLIN w całej Polsce zostało zorganizowanych szereg...
Śródziemnomorskie rośliny w naszych ogrodach i domach
Jak wynika z badania świadomości i zachowań ekologicznych mieszkańców Polski, przeprowadzonego przez Ministerstwo...
16 marca LEROY MERLIN Polska startuje z teaserem kampanii „Poznaj ludzi z pasją!”. Już wkrótce na stronie...
Do wygrania mieszkanie, samochody i ponad 100.000 cennych nagród. W marcu 2017 r. LEROY MERLIN obchodzi 21 rocznicę...
9 marca 2017 roku podczas uroczystej konferencji została podpisana umowa patronacka między płockim sklepem LEROY MERLIN...
Wczoraj, 2 marca 2017 roku, Agata Szczepańczyk – Kierownik Działu Relacji z Klientami LEROY MERLIN Warszawa Białołęka...
Miniony rok był czasem intensywnego rozwoju w LEROY MERLIN. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy nie tylko powstało...
Śródziemnomorskie klimaty w ogrodzie i domu Warto na wiosnę przenieść się w wyobraźni do krajów śródziemnomorskich,...
Już w marcu 2017 roku wszyscy pracownicy i klienci sieci handlowej LEROY MERLIN Polska będą mogli doświadczyć...
LEROY MERLIN Polska to nie tylko sieć sklepów z materiałami dla domu i ogrodu, ale także dobry sąsiad lokalnych...
Najlepsza oferta na rynku, którą tworzy ponad 35 000 produktów, wyjątkowe strefy aranżacyjne, możliwość zaprojektowania...