Od 3 kwietnia klienci Leroy Merlin mogą korzystać z bogatego źródła inspiracji ogrodniczych oraz związanych z urządzaniem tarasów czy balkonów, dzięki katalogowi „Ogród 2024”. Tym razem katalog został opublikowany online, a jego nowa formuła to znacznie więcej niż e-wydanie przeniesione z papieru do Internetu. “Ogród 2024” wzbogacono o atrakcyjne multimedia, poradniki, rozbudowane inspiracje i wygodne przekierowanie do e-sklepu.
Katalog Ogród 2024 to tradycyjna wiosenna publikacja marki Leroy Merlin o charakterze handlowo – inspiracyjnym. Prezentuje szeroką ofertę marki – od mebli tarasowych, parasoli, markiz, poprzez akcesoria do zakładania trawnika, po nawozy i sprzęty ogrodnicze. Całość uzupełnia szeroka gama oświetlenia ogrodowego i dodatków dekoracyjnych dostępnych w Leroy Merlin. Katalog Ogród 2024 to jednak znacznie więcej niż prezentacja oferty przeniesiona do świata online. Po kliknięciu w zakładkę na stronie katalogu czytelnik ma możliwość zapoznać się z atrakcyjnym multimedialnym contentem – nagraniami video, edukacyjnymi filmami, sesjami zdjęciowymi, poradami, czy pomysłami na projekty DIY, stworzone własnoręcznie przez samych klientów Leroy Merlin. Katalog jest więc szerokim źródłem inspiracji i wiedzy. Ponadto treści rozszerzono o zagadnienia edukacyjne poświęcone ekologii, takie jak Robi Klimat – projekt realizowany w ramach ESG, który Leroy Merlin wdraża od marca. W e-katalogu nie zabrakło też informacji skierowanych do profesjonalistów czy praktycznej wiedzy o usługach dostępnych w Leroy Merlin.
Katalog Ogród jest od lat wydawany przez Leroy Merlin na wiosnę. W 2024 roku zarząd spółki podjął decyzję o przygotowaniu publikacji w formie wirtualnej. Decyzja jest podyktowana dynamicznym rozwojem cyfrowych platform sprzedaży Leroy Merlin oraz nową platformą marketingową, która ma ułatwiać i upraszczać klientom zakupy. Ci zaś coraz częściej preferują przeglądanie ofert na ekranach swoich telefonów. Katalog online stał się więc naturalną konsekwencją zmian nawyków klientów i jednocześnie jest odzwierciedleniem obranej biznesowo-marketingowej strategii Leroy Merlin.
Ambasadorką marki twarzą katalogu Leroy Merlin została Maja Popielarska – znany autorytet w dziedzinie ogrodnictwa. Maja dzieli się na łamach e-publikacji Leroy Merlin swoją wiedzą ogrodniczą, udziela wskazówek na temat pielęgnacji roślin oraz prezentuje najciekawsze inspiracje na tarasy i balkony. To nie pierwszy sezon jej współpracy z marką – tym razem oprócz pojawienia się w katalogu, dziennikarka wystąpiła też w kampaniach w telewizji i radiu. Jej wizerunek będzie także widoczny w wielkoformatowych reklamach na terenie sklepów Leroy Merlin.
W ramach zachęty dla klientów sieć Leroy Merlin przygotowała atrakcyjną wiosenną ofertę zakupową: możliwość uzyskania 15% zwrotu kwoty za produkty zakupione w dziale ogród (zwrot na kupon w klubie – programie lojalnościowym). Promocja trwa do 9.04.
Za produkcję katalogu online i wsparcie kreatywne odpowiada agencja Washing Machine. W przygotowaniu projektu od strony wizualnej brała też udział agencja White Stripes. Interaktywny katalog można obejrzeć w linku tutaj. Więcej na temat nowej platformy marketingowej Leroy Merlin pisaliśmy w komunikacje prasowym – link tutaj.
Dodatkowe informacje:
pmadejlubera@leroymerlin.pl